En aquesta entrada us parlaré de les últimes dos sessions, les dues tractaven sobre les unitats didàctiques.
A la primera sessió vam crear una unitat didàctica ( UD ) , però sense cap coneixement previ de com ho havíem de fer, de quins pasos havíem de seguir per poder confeccionar una unitat didàctica útil i coherent i sobretot perquè els nostres alumnes poguessin arribar als objectius que teniem plantejats.
Crec que una de les coses més importants a l'hora de crear i planificar una UD és tenir cohesió i treballar en cooperació amb el teu equip, nosaltres estàvem agrupades en un grup de tres persones, i vam poder fer la unitat didàctica sense gaires problemes, encara que això no hagués sigut possible sense l'ajut del currículum.
Després d'haver creat la UD m'he adonat que aquestes ajuden moltíssim per poder planificar les teves sessions i sobretot per fer activitats que aportin coneixement als alumnes i que si tens una UD preparada de ben segur que els nens aprenen moltíssim.
La segona sessió va ser per poder corregir les UD dels nostres companys, però no amb crítiques simples i buides, sinó amb crítiques constructives que ajudessin als companys a saber què podien fer per millorar el que no havia sortit del tot bé.
En aquesta sessió em vaig adonar que som un gran equip i que les critiques no han de ser només això, sinó que les opinions ens fan créixer entre tots.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada